duminică, 26 iunie 2011

ciprianchirileanu-art




Din motive pur personale am luat decizia să întrerup activitatea de cronicar prin colaborarea avută timp de aproape cinci ani cu Renașterea Bănățeană, supliment Paralela 45. Pe această cale mulțumesc redacției și jurnalistului Laurențiu Nistorescu pentru înțelegerea avută.

Abia zilele trecute am constatat faptul că atunci când am inițiat acest blog - ca variantă online (poate) mai accesibilă publicului - nu i-am adaugat în titulatură și specificul său, respectiv de cronici scrise despre expozițiile lunare în galeriile de artă din Timișoara. 
Spre exemplu ciprianchirileanu-cronici 
Mai mult, nu pot schimba denumirea blogului (sau cel puțin nu știu eu și nici nu-mi bat capul cu asta, recunosc), ceea ce poate crea unele confuzii, dat fiind faptul că pregătirea mea profesională este de artist vizual și nu de jurnalist. 

Prin urmare, am decis să-mi promovez creația personală în varianta online. Ea poate fi urmărită la linkul de mai sus. 

M-aș bucura să vizualizați din când în când ciprianchirileanu-art, așa cum ați urmărit cronicile tipărite și acest blog atâția ani, ciprianchirileanu
Vă mulțumesc! 

.......

Later edit: voi continua acest blog însă doar cu imagini de la vernisajele/ expozițiile vizitate, în Timișoara sau în altă parte. În funcție de timp, răbdare și inspirație, voi completa postarea și cu texte scrise, fără pretențiile unui jurnalist/ critic/ istoric de artă, și fără a relua colaborarea cu vreo redacție. Doar din plăcerea de a mă întâlni cu oamenii, cu artiștii și cu creația lor. 
Poate la un moment dat o să adun toate textele într-un material tipărit... într-o carte, catalog, jurnal sau cum s-o numi... nu știu...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu